Hos Moatoa.


Talangfulla kids

Sitter hos Moa just nu och ska slagga här ikväll, det är ju lov nu! yääääy. Har precis gjort sånna flätor som jag har på sidan på henne, det blev väl lite sådär.. men hon är iallafall nöjd och det är ju bra. Imorgon skall Moa ha skolavslutning och hon börjar 8.10?! Aldrig att jag hänger med henne då, kommer antagligen klockan 10 eller liknande till hennes skola istället. Så jag blir ensam i hennes hus hela morgonen, soft! Haha, så kommer nog lägga in ett inlägg när jag vaknar imorgon.

Har inga bilder på hennes data... Så här får ni en go bild på min, Josefin och Moa när vi visar våra skills. Ha det göttans och sov gott. Kram! :)

Datum: 2010-12-20 | Klockan: 21:05:29 | Kategori: Allmänt



Ninnis fotoblogg

Du är verkligen lik Michaela på den här bilden :)

2010-12-23 @ 10:45:58
URL: http://missebonie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: