I'm back!


Syster och jag, she's the best!

Hej, I'm back! Har haft en extremt rolig helg, den krossade! Vi gick tyvärr inte vidare till steg 4 i SM men det var svinkul iallafall, blev även matchen lirare! Bara för att skryta lite, haha! Hoppas ni har haft det lika bra som jag har haft, eller ja hoppas ni inte skadat er. Jag skadade olyckligsvis mitt knä på sista matchen. Kan knappt gå på det, men jag ska träna ikväll iallafall. Inget kan stoppa mig! Eller aa, får se om mitt knä håller..

Har iallafall inga läxor denna veckan so I'm free, känns riktigt bra! Endast 1 vecka kvar på denna termin nu ju, och på måndag skall jag träna med distrikslaget igen, åh denna veckan kommer bli great. Nu skall jag ut och möta en kompis som åker till Thailand senare idag.. lite smått fuskigt! Men vi höres ikväll, kommer även avslöja dom 2 vinnarna av ''veckans blogg'' då också! Take care! :)

Datum: 2010-12-13 | Klockan: 15:09:16 | Kategori: Allmänt



Daria Morozova

nice photo ^^

2010-12-13 @ 15:55:17
URL: http://morozovadaria.wordpress.com/
diellza :)

jättesöta tillsammans =)

2010-12-13 @ 17:19:18
URL: http://absolutdiellza.blogg.se/
Tina

Grattis mathcens lirare!:)

Ta det lugnt med knät,gör det minsta ont så sluta.

2010-12-13 @ 19:26:43
David

Hoppas att ditt knä blir bättre snart!!!

2010-12-13 @ 20:00:06

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: