Jul snart! :D


Förlåt för att bilden är halv, har knappt några bilder, men detta skall fixas..!

Hallå där! Har haft problem med att komma in på blogg.se.. men nu funkar det igen! Som ni kanske märker.. Matchen mot Lysekil gick iallafall superbra, 18-9 till oss, härligt att sluta året med en vinst! Men ännu härligare att det är lov, imorgon skall jag sova så länge jag bara kan, himla skönt! Och på fredag är det jul, tiden har gått jättefort, känns som om det precis var sommar typ.. haha! Och gud, känns som om graderna bara sjunker och sjunker.. brr! Men det är ju trotsallt vinter, så vad förväntar man sig lixom..? ;)

Nu skall jag iallafall krypa ner i sängen och kolla på film, jag älskar att kolla på film! För er som ville veta det.. haha! Ha det kanoners, kramar! :) 

Datum: 2010-12-21 | Klockan: 22:52:33 | Kategori: Allmänt



Siri

svar: hahaa.. men det är ju läskigt tycker jag (vet inte varför.. HAHA) men yes! hoppas vi möts snart igen då! och hoppas jag får vara med.. Jag spelar mycket badminton och möttes ju i lördags då jag hade badminton tävling.. det gör att jag missar många handbollsmatcher men yes.. om vi möts och vi ses då ska det hejas! :D hihi kram!

2010-12-22 @ 00:46:25
URL: http://elizabethh.blogg.se/
d

2010-12-22 @ 10:10:20
diellza :)

jättesöt! =)



2010-12-22 @ 10:11:00
URL: http://absolutdiellza.blogg.se/
David

Grattis! Super fint bild! :)

2010-12-22 @ 13:30:43

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: