SVAR PÅ TAL


Hahahaha, snygg tjej!

1. Har du pojkvän? :)
Svar: Nej det har jag inte..

2. När fyller du år? 
Svar: Den 15 Januari.

3. Bästa årstid?
Svar: Får nog bli.. sommar! :)

4. Bästa minne?
Svar: Ojojoj, har flertal bästa minnen!

5. Kommer du ha en tävling i bloggen snart ? ;)
Svar: Kanske jag kommer ha så småningom! :)

6. Anser du att du är mogen för att vara en 14-åring??
Svar: Haha, mogen och mogen.. beror lite på vad det handlar om men jag kan nog inte säga att jag är så värst mogen, nej ;)

7. Gillar du din syster eller hatar du henne ?
Svar: Hata är ett väldigt starkt ord så absolut inte! Skulle inte vilja ha någon anna syster än henne.

8. Vad tror du att du får i julklapp iår :)?
Svar: Jadu, bra fråga.. Säkert pengar och sånt :)

9. Gillar du vintern och julen?
Svar: Älskar! Fast kanske inte när det är såhär kallt..!

10. Hur kommer din framtid se ut, tror du?
Svar: Har absolut ingen aning.. Men hoppas den ser bra ut! ;)

11. Är du lik eller olik din syster, motivera gärna :)
Svar: Både och faktiskt.. Hon gillar att fota och sånt, jag är mer för sport. Men helt olika är vi inte, ibland tänker vi lika och tycker samma! Men utseendet, nonono ;)

12. Vilken är din favorit handbollsspelare i Sverige?
Svar: Vet faktiskt inte.. Men Isabelle Gulldén är väldigt bra!

13. Har du någon aning om vad du vill bli när du blir vuxen?
Svar: Nej, inte en blekaste..

14. Är det isf samma "drömyrke" som när du var liten?
Svar: Jag drömde mycket om att bli servitris och jobba med barn, men vi får väl se! :)

15. Byter du länkar med andra bloggare?
Svar: Nej, det gör jag inte.

16. Vad läser du hellst? Foto-, design-, dagboksbloggar eller någon annan typ av blogg?
Svar: Det beror på, men jag läser nästan allt.

17. Har du funderat något på vilket gymnasium du vill gå?
Svar: Jag var på gymnasieveckan nu iår men har ingen aning än!

18. Cola - fanta?
Svar: Fanta

19. Godis - glass?
Svar: Hm.. Godis!

20. Hej! :) Undrar om du har pojkvän?
Svar: Hejdu! :) Nej det har jag tyvärr inte.. hehe!

21. Är du är oskuld?
Svar: Jajamänsan, I am.

22. Vilket djur skulle du vilja ha?
Svar: En till kissekatt, fast en kattunge.

23. Hur länge har du spelat handboll och vad tycker du är roligast med det? :)
Svar: Sen jag var 8 år, alltså i snart 7 år ungefär. Att få springa hur mycket man vill! 

24. Vem är din absolut bästa kompis? som du kan lita på till 120% , och du får bara välja en och skriv en liten kort text om honom/henne :D
Svar: Hmm.. Jag har massor med bästavänner men en bästavän som jag har haft under hela min uppväxt när min mormor! Kan prata med henne om allting, hon hjälper mig genom allt och får mig alltid små bra! Hon är helt underbar. Jag älskar henne mest!

25. Var har du köpt den tapeten med massa städersnamn på? Grymt snygg, men du svarar ju inte annars så.. Svara snälla nu!!
Svar: Den är inte min, så jag vet tyvärr inte!

26. Längd och vikt? 
Svar: Runt 1.60 och 50 kg.

27. Kommer du spela sm i Göteborg den 8-9 januari? (:
Svar: I kållered :)

28. Var köper du mest kläder?
Svar: Gina tricot, bikbok och HM.

29. Hur sminkar du dig?
Svar: Puder, Mascara, ibland eyeliner och läppstift :)

30. Beskriv det viktigaste att ha i garderoben.
Svar: Tights, haha!

31. Tror du att du har många besökare p.g.a att din syrra skrev om din blogg på sin blogg och att ni e systrar? :)
Svar: Ja det tror jag.. tror ingen skulle hittat min blogg annars.. ;) Men för att vi är systrar vet jag inte.. kanske?

32. Vad gillar du att göra 'förutom handboll'`?
Svar: Vara med min underbara kompisar!

33. Du bor la i gbg? ;)
Svar: Yes, I do ;)

34. Vilken förening spelar du i? :)
Svar: Mölndals HF :)

35. Har du någon favorit affär i såfall vilken? :) <3
Svar: Har många favoriter :o






Datum: 2010-12-23 | Klockan: 18:21:27 | Kategori: Frågor & Svar



I S A B E L L A

Grymt fin blogg, verkligen!

Undrar vilken kamera du använder dig av?

GODJUL ♥ (:

2010-12-24 @ 22:09:01
URL: http://bts.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: