Handboll är livet!



Hej på er. Träningen igår var superkul! Var lite svårt att visa vad man gick för bara.. men ska träna en gång innan jul med dom igen så det är nog ingen fara. Trodde det skulle vara jättespänt och nervöst men det släppte rätt fort faktiskt, alla var jättesociala och snälla! Men det är ju som sagt en tävling om man säger så, alla vill ju ha en plats i laget. Jag hatar att spela ego men nu måste jag tyvärr göra det iallafall.. ovant men de är det som behövs så då får man ju göra det med! Hinner tyvärr inte skriva mer eftersom jag har jättebråttom, ska vara klar om en kvart och jag har inte ens börjat göra mig iordning än! Hörs när jag kommer hem ikväll, ha en fin lördag! Kram

Datum: 2010-11-27 | Klockan: 10:53:40 | Kategori: Handbollen



anna

hejhej! jag spelar också handboll och jag tycker verkligen det är jätte roligt :D har du nå bra tips för att bli en bra handbollsspelare?

och föresten så har du en grym blogg! kram

hoppas du kan svara!

2010-11-27 @ 11:57:30
Louise

ÄLSKAR DIN BLOGG VERKLIGEN :) Kraaaam

2010-11-27 @ 13:05:34
URL: http://Nattstad.se/janssonlouise
Anna

Hejsan!

Läser din syrras blogg också!

Båda är as bra :) gillar att fota:P

Och mitt liv är handboll!<3

Jag älskar det helt enkelt :)

Kram ;)<3

2010-11-27 @ 13:24:52
julia

Kan du inte lägga in fler bilder från Åhus Beachhandboll? :)

2010-11-27 @ 17:37:25
Tina

Håller tummmarna för att du kommer med i distriktslaget. Kram

2010-11-27 @ 17:57:55
emma

När och vart tränade du? För jag var också på en sådan träning. :)

2010-11-28 @ 16:49:20
URL: http://emmaoliviah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: