Kvällspromenad!



Elsii

Moi


Tjenare! Har egentligen inget speciellt att säga. Kände bara för att uppdatera lite! Kom precis hem från en skön kvällspromenad med bästavän, fast det va ju lite sådär lagomt kallt.. Tänkte att ni kunde få lite bilder att kolla på och om ni undrar varför jag har min halsduk över huvudet och så var det för att det var kallt om öronen, och det hjälpte faktiskt att ha det så! :D Smart tjej! Fast det var Elsa som kom på det.. haha!

Fick även frågan om jag kunde göra ett videoinlägg och självklart, allt för er! Så imorgon innan jag drar till Emma kan jag göra ett litet sådant. Så vi hörs då helt enkelt! Sov gott ♥

Datum: 2011-02-25 | Klockan: 23:10:24 | Kategori: Allmänt



zteffy

låter super härligt! nej jag har lov så ska chilla och ta det bara lugnt :) dudå?;*

2011-02-26 @ 13:12:35
URL: http://zteffy.blogg.se/
David

Bild nr. 3!!! :)

2011-02-28 @ 20:13:26

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: