Pizza hut imorgon!


Såhär känner jag mig just nu! Kommer somna med ett leende på läpparna! ;)

Jag är äntligen klar med min deckare!! Känner mig sjukt glad och lättat just nu. Och det skönaste är att jag inte ska till skolan på yttligare 2 veckor då jag ska praoa istället, ska ju som sagt prao på Pizza hut med Elsa. Kommer bli super kul! Börjar 9 varje dag förutom på måndagar då jag börjar halv 10, och slutar 4 varje dag, så jag försöker hinna med att göra ett inlägg när jag kommer hem, eftersom jag slutar 4 så är jag säkert hemma runt kvart i 5 och sen ska jag med bussen till träningen klockan 6 så det blir nog ganska stressigt.. men det ska nog bli bra! Och vem vet, jag kanske hinner med ett inlägg på morgonen någon dag, ska försöka med det ibland. 

Nu ska jag iallafall sova så jag är pigg och glad imorgon, sov gott alla mina fina bloggläsare! ♥

Datum: 2011-02-20 | Klockan: 22:39:20 | Kategori: Allmänt



ina

Det var super kul att du var med och tävlade! Har utsett vinnaren av tävlingen. Kika in i min blogg och kolla på vem som vann. LYCKA TILL! <3

2011-02-21 @ 11:16:26
URL: http://www.nogg.se/jessina

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: