Shopping!


nagellacken + resultatet!

man ser knappt färgen men den är ljusrosa ;)

Hej på er! Har knappt varit hemma dessa två dagar, därav inga inlägg. Försov mig igår som vanligt!! sjukt irriterande! Iallafall, jag var med Greta inne i stan och direkt efter tränade vi och kom hem ganska sent så jag kände inte för att sätta mig vid datorn just då.. och idag vaknade jag runt 1 och har skrivit på min deckare sen dess. Men nu tar jag en break och tänkte visa er vad jag köpte igår! :)

Ljusrosa mjukiströja: Bikbok.
Älskar dessa tröjor, detta är den tredje jag köper. Dom är så sjukt goa! Förut kostade dem 200:- men nu kostar dem bara 100:- så självklart slår jag till! Ska försöka hitta ett par bycor också..

Graffiti nagellack/vanligt skrickrosa: Kicks.
Har alltid tyckt att graffiti nagellack ser skitballt ut så jag kände att jag var tvungen att testa, och jag älskar rosa så självklart blev det ett riktigt skrickrosa nagelack under ;) Dock blev bilden väldigt ful med blixt såg jag nu.. men hoppas det är lungt!

Datum: 2011-02-18 | Klockan: 15:41:44 | Kategori: Shopping



Ina

Hej och jättekul att du vill vara med på Veckans blogg hos oss! :D

2011-02-18 @ 16:55:05
URL: http://www.nogg.se/jessina

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: