Skratta eller gråta?..

Haha, antar att de flesta sätt vilka himla pinsamma videosar min syster lagt upp på sin blogg?.. Till mitt försvar hade jag tråkigt när jag gjorde dem och det var aldrig menningen att någon skulle få se dem, men den tanken sprack ju.. pinsamt! Men jag antar att man får bjuda lite på sig här i livet? Därför tänkte jag, varför inte hämnas lite? Att hämnas är alltid kul! Så titta och njut gott folk. Michaela 15 år, lika gammal som jag är nu alltså, lika? ;)


Dock tycker jag inte att det var en bra hämning.. kolla bara va söt hon är på bilden!

Datum: 2011-02-27 | Klockan: 16:56:18 | Kategori: Allmänt



Amanda Jonsson

Haha, tänkte säga "gud vad lik du är din syster" men så var det ju hon. Haha! :)

2011-03-05 @ 19:56:35
URL: http://ajonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: