SVAR PÅ TAL



1. Har du haft någon fundering någon gång att du vill sluta på handboll?
Svar: Yes, jag funderade starkt på att sluta när mitt förra lag las ner men fortsatte som tur va!

2. Du tränar mycket, jag gör också det men ibland orkar jag verkligen inte. nått tips? :)
Svar: Asså visst, alla har sina dagar då man känner för att bara ligga i soffan och inte göra någonting, helt ärligt känner jag mig så ganska ofta eftersom jag brukar vara trött och hängig efter en hel dag antingen i skolan eller nu på praon. När jag är sån brukar jag bara ge gärnet ändå för jag vet att det kommer kännas så skönt efteråt! Tänk på resultatet, tänk på känslan du kommer få efteråt, tänk you can make it! Så mitt tips är helt enkelt att pressa dig själv för du vet att resultatet kommer bli bra och i slutändan kommer all press vara guldvärt! :)

3. Har du bra betyg i skolan?
Svar: Jag har godkänt i allt så det är väl bra?.. Visst jag kunde haft bättre men jag var en riktig antiskola-tjej i 7:an, men har nu tagit tag i det och jobbar mig uppåt, och det ger väldigt bra resultat!

4. Favoritglass?
Svar: Helt klart Ben & Jerry's!! 

5. Har du haft något seriöst förhållande?
Svar: Nej det har jag inte.

6. Älskar din blogg!! Gör du headrar till andra om man ber en av dig? :D Kram! <3
Svar: Va roligt att höra, tack! Nu är det ju så att jag inte gjort min header och jag är inte sååå bra på det.. Tyvärr :( Kramar!

7. Ta det inte negativt! Men tror du att du har fått många av dina läsare genom din syters länkar? :)
Svar: Ja faktiskt! Jag menar, om inte Michaela hade länkat mig tror jag inte många hade hittat den. Fast jag vet ju inte om dem som läser min blogg läser den för att jag är hennes lillasyrra eller för att dem gillar de jag bloggar om.. Haha ;)

8. Har du kysst någon? När fick du i så fall din första kyss? ;)
Svar: Haha, jodå! Den första som jag kommer ihåg var i 2an!

9. Vad fick dig att börja blogga?
Svar: Jadu, bra fråga! Det var väl mest det att min syster bloggar och jag tyckte det verka så roligt så jag testade helt enkelt och fastnade för det! :)

10. Vad är din bästa/sämsta egenskap? Ha en bra kväll! :)
Svar: Den sämsta är nog att jag är en ganska dålig förlorare.. haha! Den bästa är väl.. att jag är en väldigt bra lyssnare. Gillar att hjälpa bland annat mina kompisar när dem har problem osv. Tack, detsamma! :)

11. Vad gillar du för typ av musik?
Svar: Jag gillar väldigt mycket blandad musik, men älskar att lyssna på lugna och fina låtar. That's me! ;)

12. Vilken artist/band föredrar du?
Svar: Åh herre, jag är så dålig på band och sånt! Men jag tycker Joe Brooks är bra :)

13. Hur går de i skolan ? :) 
Svar: Det går bra faktiskt! :)

14. Om du inte skulle spela handboll, vilket sport tror du att du skulle spela i då? :]
Svar: Fotboll tror jag faktiskt!


Hoppas nu era frågor och funderingar är besvarade! Har ni några mer frågor är det bara att fråga, det vet ni! :)
Ha en fortsatt fin kväll, kramar! ♥

Datum: 2011-02-23 | Klockan: 21:51:49 | Kategori: Frågor & Svar



lovisa

ÅH vad du är vacker !

2011-02-23 @ 22:54:36
URL: http://wupsi.blogg.se/
jullan

ÄLSKAR DIN BLOGG BTW! :D

kram!

2011-02-24 @ 01:57:19
URL: http://underbarasttt.blogg.se/
Helena

Vilken fin bild!

2011-02-24 @ 21:58:14
URL: http://helenasworld.blogg.se/
lovisa

tjänar du pengar på din blogg? :)

2011-02-28 @ 14:16:25

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: