Angående facebook


Random bild på min och Moa sen i sommras! :)

Hej! Anledningen till att jag har tagit bort alla bloggläsare på min facebook är för att jag känner att facebook får vara mitt lilla ''privata'' place. Kom och tänka på detta efter jag lagt till några som frågat så tyvärr har jag tagit bort er nu. Hoppas de är lungt och att ni inte typ hatar mig nu, haha ;) Men hoppas ni förstår det från min vinkel.

Nu skall jag iallafall iväg och träna så vi hörs efter det eller imorgon, får se vilken tid jag kommer hem och så. Ha det kanoners! Chao :)

Datum: 2011-01-17 | Klockan: 17:47:19 | Kategori: Allmänt



chacec

Startat upp min Chace Crawford blogg igen, kika gärna in och lägg en kommentar eller något! Nu är jag tillbaka för gott! ;)

2011-01-17 @ 18:36:40
URL: http://chacec.wordpress.com
Anonym

Hur känner du Joel Eliasson? :O Såg att du var vän med han på facebook :O

2011-01-17 @ 20:04:46

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: