Hej på er!.. HAHA


Fick bli en söt bild på mig och min käre bästis ;) 

Videoinlägget jag la in idag..? Jag kan tänka mig att fler än min bästis skrattar åt vad jag säger i början. Hej på er. Haha, hon skrev till mig på msn och sa att hon hade kört om just den meningen flera gånger och sa att det lät jätteroligt. Självklart var jag tvungen att testa och ja, jag håller med. Gud va fult det låter!.. Haha. Och sen fick jag kommentaren ''Va glad du låter nathalie ;)'' Kan faktiskt säga att jag inte var speciellt glad just då, jag hade försökt göra det är videoinlägget i säkert en halvtimma, inte för att överdriva. Jag var lite smått irriterad.. Men det var faktiskt några som ville att jag skulle börja videoblogga och då får ni vara med på att sånt händer! ;)

''Veckans blogg'' vinnarna gör jag ett inlägg om imorgon, är trött och orkar inte kolla alla just nu. Det var jättemånga som ville vara med denna gången, riktigt kul!

Men nu skall jag äta kladdkaka. Vi hörs imorgon. Godnatt, sov gott kära läsare ♥

Datum: 2011-01-16 | Klockan: 21:24:49 | Kategori: Allmänt



Camilla

Godnatt :)

2011-01-16 @ 22:13:27
URL: http://millizlindstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: