Lusten är borta..


Jag och bästis igår.

Tjenare. Länge sen jag uppdaterade.. jag vet inte riktigt varför men jag känner bara att jag inte har lust. Vet inte vad jag ska blogga om osv. Känns som om jag bara uppdaterar för att uppdatera, men det är inget intressant direkt. Nä, jag vet inte om detta är min grej..

Ni kan ju komma med förslag på vad ni vill se och läsa om, så kanske det blir lättare för mig. Men kan säga redan nu att det kan vara så att jag inte bloggar på några dagar som nu, men sanningen är också att jag inte riktigt hinner. Men kom gärna med förslag och så. Ha det bra ♥

Datum: 2011-01-23 | Klockan: 14:18:23 | Kategori: Allmänt



Linn

Hej!

Jag älskar handboll och skulle blivit väldigt glad om du kunde publicera mer om det :)

Tyckter även att dina "dagens outfit" är super!

Hoppas jag hjälpte till lite :)

2011-01-23 @ 14:53:48
David

Bilder är alltid bra. Om du har lust att ta en bild, ta flera stycken då och lägga ut en bild varje dag eller varannan dag med lite text kanske. Det är roligt med bilder av små hundar och katter... lycka till!

2011-01-23 @ 16:03:36
my andersson

blogga om sånt du tycker är kul! du är ju intresserad av mode, så du kanske kan tipsa om sånt som är inne? jag tror folk skulle uppskatta det! sen spelar du ju handboll, och du kanske kan skriva om vad du/ni gör på träningarna osv. :) bara du fortsätter blogga, jag älskar din blogg och din personlighet! :)

2011-01-23 @ 16:17:03
URL: http://myfoto.blogg.se/
carro

jag älskar din blogg‼

Kanske kan du blogga om mode, det vill jag iaf :D

2011-01-23 @ 18:20:59
URL: http://hhejc.blogg.se/
Maria

Ska börja på handboll. hade varit kul med fler inlägg om just handboll. Träningskläder, nybörjartips, kanske till och med regler och sånt där :.) Sen tycker jag det är roligt att se bilder som Michaela tagit på dig! (: Kram

2011-01-23 @ 20:57:05
URL: http://mariasfoto.webblogg.se/
linnea

Dagens outfit är roligt!

2011-01-23 @ 21:50:50

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: