Dagens look




Tjena. Vädret gör mig jättedeprimerad, det bara regnar och regnar. Slask och blött, usch!! Ska iväg på träning vid ungefär kvart i 6 och jag hoppas verkligen att vi inte ska springa ute, om vi gör det kommer jag dö.

Känner även att bloggen blir dåligare och dåligare?.. Kan ni hjälpa mig? Vad vill ni se, höra, läsa? Jag har ingen aning.. Help me! :(

Dagens:
Baslinne: MQ
Spetströja: Gina tricot
Jeans: Gina tricot

Datum: 2011-03-10 | Klockan: 16:08:08 | Kategori: Outfit



vanja

jag tycker att din blogg är jätte bra;)

om du vill ha tipps om bra inlägg så kan du ju visa kläder och olika stilar kanske... eller jaa visa saker du gillar att göra



2011-03-10 @ 16:51:25
URL: http://vanjapersson.blogg.se/
steph

vinn supersnygga faketattoos på min blogg!

2011-03-10 @ 17:19:39
URL: http://stephiesmode.se
David

Stressa inte! Du har en stor personlighet och en kul blogg! ¨

En gång försökte jag hitta en blogg att läsa på blogg.se och tittade på kanske hundra-tals bloggar utan att hitta en enda som jag ville titta på igen!



Skolan är viktigare än din blogg, även om det kanske kan bli lite tråkigt att surfa in till en blogg som inte uppdateras värje dag. Men det gör inget! Det ta bara en enda musklick att surfa in till en annan webbsida!



Om man inte har tid eller lust att skriva, kan man lägga ut roliga bilder som du gör då och då.



När jag surfar på Internet, försöker jag att välja

roliga bloggar och det är roligt att läsa din blogg. Man surfar inte in till en blogg att bli uttråkad! Eller?? :)



Lycka till med allt! :)

:)

2011-03-10 @ 19:09:37
David

PS Stilig!!!

2011-03-10 @ 19:22:33
jullan

jag älskar den! :)

2011-03-10 @ 19:49:52
URL: http://underbarasttt.blogg.se/
emelie

Tycker du kan ha lite mer varierade klädesplagg och inte bara lägga ut samma outfit flera gånger.

Gärna sånna kläder som man tycker är lite speciella och inte en munkjacka och ett par jeans..

2011-03-22 @ 12:45:26

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: