Baddräkt i sommar?



Baddräkt, det har jag nog inte haft på mig sen 10 år tillbaka.. Har aldrig riktigt gillat baddräkter, förrens nu. Tror inte jag skulle kunnat ha på mig än, men tycker det är skitsnyggt på! Eller ja, det beror på. Det känns som om man måste ha en viss kropp för att vissa baddräkter ska ''se bra ut på''. Ni vet, en sån där Victoria Secret kropp typ.. Men vad vet jag?

Vad tycker ni om baddräkt mode? Puss och kram ♥

Datum: 2011-05-27 | Klockan: 16:34:00 | Kategori: Frågor & Svar



Cornelia

jag tycker också att baddräkt är skitsnyggt!! :) och jag tycker också att man nästan måste ha den där underbara kroppen för att det ska bli riktigt snyggt :) <33 ahaha

2011-05-28 @ 19:10:34
My

Var kan man köpa en sådan bikini? :D är mycket tacksam för svar!!



Älskar baddräkter som har sådana hål :)

2012-02-19 @ 19:31:18

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: