Kolla va tuff-t

Tog dom absolut snyggaste bilderna jag kunde hitta, ärligt.. ;)

Tja snyggingar! Kom precis hem från Västerås, det gick inte jättebra där. Åkte ut så det blir inget USM steg 5 för oss.. Tråkigt men det var en kul upplevelse att spela steg 4 iallafall!

Eftersom jag inte bloggar på ett halvår?! har inte ni sätt min mina förändring i min mun, right? Så ville bara presentera min bästa vän för er, har kännt henne i snart 2 månader! Nej, men ärligt. Jag har tandställning, don't like it. Jag tycker inte det är särskilt fint men den är jobbig som f-n! Ska stå ut med den i 2 år, you said what?! Tragiskt nog är det sant..

Men nu måste jag göra massa roliga läxor eftersom jag vart borta hela helgen, stress-mode on!
Chao så länge!
Datum: 2012-01-29 | Klockan: 18:43:34 | Kategori: Foton



Anna

Du är så fin! Har också tandställning, oftast överdriver de när de säger 2 år då de flesta får ta ut den innan. Ha det bra :)

2012-02-05 @ 13:12:29
Ida

Lider med dig, taggar 2 år med min bästavän jag med ;)

2012-02-25 @ 11:50:23

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: