Telefon-nörd?



Snygga webbcam bilder..

Halloj, sitter nu och snackar telefon med en kompis. Mycket trevligt! Snart ska jag plugga lite musik, eftersom jag har prov imorgon. Efter det bär det av till gymmet, ingen handbollsträning idag, så jag kör på egen hand!

Längtar så sjukt mycket tills fredag!!! Vet ni varför? Kan ge lite ledtrådar, det börjar på V och slutar eronica och det är på L och slutar på iseberg. Kommer bli fett! :D

Nu ska jag forsätta snacka i telefon, love it. Kan snacka i flera timmar. Så om ni vill ha någon att snacka med i några timmar så kan ni ju alltid ringa mig ;) Hähä, skämt å sido.

Ha det gött, Kramar! ♥


Datum: 2011-05-17 | Klockan: 16:35:46 | Kategori: Allmänt




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: