Åh, skola..


Bilder lånade från Google.

Har kommit på att skolan är fruktansvärt jobbig just nu. Har prov imorgon på Franska revolutionen (fick reda på det igår, bra planerat) + tyska läxa.  På måndag har jag musikprov, skitmycket att lära in! Orkar inte. Pågrund att detta kanske bloggen är lite låg nu dem senaste dagarna, nu när jag måste plugga på mycket.. Har ju moppen på måndag med.

Apropå mopeder, pluggade lite med Josefin idag. Allt känns faktiskt helt OK just nu, but still so much to learn.. Tänkte göra ett test nu på datorn för att se hur jag ligger till, efter det ska jag skumma igenom Historiaboken också. Blir en pluggkväll, awsume!..

Hoppas ni får en bättre kväll än vad jag kommer att ha. Kramar!

Datum: 2011-04-28 | Klockan: 18:44:12 | Kategori: Allmänt



ANTON - målet att bli fotograf

jag är den där Stenander, du får gärna bjuda oss på bullar och saft ikväll!



hälsningar Stenander

2011-04-29 @ 16:48:44
URL: http://antonsfoto.webblogg.se/
ANTON - målet att bli fotograf

låter bra, smakade utmärkt ;)

2011-04-30 @ 22:59:02
URL: http://antonsfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: