Tipsar om filmer som finns i min favorithörna!



Trassel -
Världens underbaraste film. Älskar Pascal, Rapunzels lilla kameleont, hur skön som helst! Hästen likaså, haha. Kan inte direkt påstå att detta är en typisk ''barn-film'', tycker den passar alla åldrar. Värt att se! :)



Ice Age - En film man kollade på mycket när man var liten. Kommer nog aldrig att tröttna på den, kollade tillexempel på den igår och jag gillar den bara mer och mer för varje gång! En riktigt härligt komedi, awsume movie!

 

Meet the Parents: Little Fockers - Sjukt rolig film! Älskar Ben Stiller som spelar pappa, han är grymt bra. Kan inte beskriva denna filmen på något bra sätt, förutom att den är underbar!



The Ring 1 - Grymt bra skräckfilm. Dock hade jag lite svårt bli sådär rädd man ''egentligen ska bli'', eftersom jag hade sätt en parodi på den innan.. Men den var äcklig ändå. Tror att denna är en ganska bra ''nybörjar'' film för dem som inte är så jättehigh på skräckisar. Den är inte för läskig och inte för klen, den är mellan :)




The Ring 2 - Personligt tycker jag att denna är bättre och läskigare än 1an. Men kolla på 1an innan du ser 2an, annars kommer du inte fatta någonting, och det blir bara jobbigt att kolla på den.




Mirrors 1 - Betydligt mycket bättre än 2an! Tycker inte ens 2an är särskilt bra.. Men åter till 1an. Den har sådana plötsliga händelser så man hoppar till, älskar det. Den är både 'åååh-äcklig' och 'hjälp-äcklig', fattar ni? Haha ;)  


Har ni sätt någon av dessa filmer? Isåfall, vad tycker ni om dem? Har ni någon film ni skulle vilja tipsa om till mig? :) 

Datum: 2011-04-11 | Klockan: 15:00:45 | Kategori: Tips!



Elna

Skulle vara jättesnällt om du kunde göra det, har kollat igenom typ hela stilmallen men jag hittar inte rätt ställe :(

2011-04-11 @ 16:24:32
URL: http://litenlaxmar.blogg.se/
lovisa

trassel äger !!!!!! :o

2011-04-11 @ 16:33:35
URL: http://llovisafritzson.blogg.se/
David

Vilken film skulle få vem som helst att skratta ihjäl sig???

2011-04-11 @ 21:04:16
ida

Hej!

Jag gillar the ring 1:) väldigt bra faktiskt.

Jag verkligen älskar skräckfilmer, men blir tyvärr dock aldrig rädd, hehe. Har du några andra bra tips på riktigt läskiga skräckfilmer? :) (/ida. vi är tre st son driver denna blogg men det är ifrån ida :).)

2011-04-11 @ 21:31:26
URL: http://nattaidajanna.blogg.se/
Hanna

kö live sen! :D

2011-04-12 @ 16:02:58
my andersson - f o t o b l o g g

åååhh älska ice ace! :D

2011-04-12 @ 19:23:06
URL: http://myfoto.blogg.se/
Anonym

jag tipsar om filmen "Taken" :D

2011-04-15 @ 22:47:50

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: