Jobbig dag!...


Förlåt för man inte ser mitt ansikte men helt morgontrött..

Lunchen, ruskigt gott!

Hallå alla bloggläsare! Nu är jag hemma efter en jobbig dag med massor av jobb och slit! Eller inte.. ska berätta exakt hur det gick till. Vi kom dit, allt var som vanligt och vi började göra sallad då plötsligt 2 andra tjejer kommer in?! Jo, nu va de så att Pizza hut råkat dubbelboka, så det fanns typ ingenting att göra. Man satt nästan bara ner hela tiden och väntade.. Ganska tråkigt kan man väl säga. + vi tjejer sa ingenting till varandra, kollade knappt på varandra, haha. Men imorgon tänker jag vara jättesocial och trevlig! ;)

Men det var faktiskt roligt, dom gångerna man väl gjorde någonting. & kläderna ska vi inte ens snacka om, skit fräcka eller? Haha, byxorna var iallafall otroligt sköna men mössan kunde man hoppat över?.. Vad tycker ni, hiss eller diss? ;)

Datum: 2011-02-21 | Klockan: 17:07:16 | Kategori: Allmänt



zteffy

åh gud så gott! älska pizza hut! nja asså det som händer det händer väl :) haha! haft en bra dag? ;*

2011-02-21 @ 19:02:58
URL: http://zteffy.blogg.se/
Jonna - foto,stil & vardag }

Vart praoar du ? :)

2011-02-21 @ 19:15:20
URL: http://jonnalinger.blogg.se/
camilla

hiss ;D

2011-02-21 @ 22:13:15
URL: http://camillalindstrand.blogg.se/
SOFIA,

Åh, pizza hut - den bästa pizzan!

Vilken Pizza Hut praoar du på? ;D

2011-02-22 @ 16:08:15
David

hihihihi! Rolig bild! Jag hade nästan glömt att Pizza Hut finns i Sverige. Jag äter inte kebab pizza! :)

Lycka till och välkommen tillbacka till din blogg! :)

2011-02-22 @ 18:57:10

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: