Trött...


Fastade även med foten i en låda.. tog ett tag innan jag fick av den, haha..

Hallihallå! Hemma nu från praon, 10 i 6 på en fredag, häääärligt.. Det har blivit så tråkigt där nu! Man måste bära tunga saker, man blir trött, får ont i nacken, man blir utsliten, uttråkad och man får svinont i hälarna! Gjorde även en väldigt pinsam tabbe idag.. tappade ut jättemycket pizzasallad på golvet, jag trodde jag skulle dö! Pinsamt! Kan inte skolan börja igen?.. :(

Ikväll kommer iallafall gäster, dock följer inte deras barn med hit så jag kommer antaglien sitta på mitt rum eller träffa någon kompis istället. Har inte så mycket mer att säga faktiskt.. Vill bara säga att ni är världens finaste och bästaste läsare! Man blir så glad av alla goa kommentarer man får, tacktacktack! ♥ Ni gör min dag lite sådär extra bra! Ha en gossig fredag så hörs vi när vi hörs. Kram! :)

Datum: 2011-02-25 | Klockan: 17:49:47 | Kategori: Allmänt



lovisa

sv: Jaa det tycker jag allt :D

Åh tack så mycket! ^^

2011-02-25 @ 17:58:44
URL: http://wupsi.blogg.se/
jullan

kan inte du göra ett videoinlägg typ idag om du hinner eller imorgon? :)

kram

2011-02-25 @ 17:59:26
URL: http://underbarasttt.blogg.se/
zteffy

tack sötnos!;* allt är bara bra med mig! några planer inför veckan? :)

2011-02-25 @ 20:00:35
URL: http://zteffy.blogg.se/
David

Söt bild! Tiden går fot när man skrattar! Stackars kartong! Hjälp! :) Trevlig helg karatetjejen!!! :)

2011-02-25 @ 21:15:04

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: