Panik!


Ungefär såhär känner jag mig just nu.. :(

Jag måste skaffa praktikplats innan nästa torsdag, skulle egentligen praoat med en kompis men där vi frågade kunde dom bara ta emot en så hon praoar där så får jag hitta något annat.. Någon som vet något bra/roligt ställe inom göteborg?! Är sjukt tacksam för svar. För just nu känner jag mig lagom stressad.. Nästan alla affärer säger nej, eller iallafall där alla mina kompisar frågat. Men som sagt, kommentera och ge mig tips. Skulle vara till stor hjälp. Tack på förhand! ♥

Datum: 2011-01-12 | Klockan: 14:14:46 | Kategori: Allmänt



Rebecca

Kolla på Rockhouse :D

2011-01-12 @ 15:32:27
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/
Rebecca

Sv: det är en affär som säljer bandtröjor, skivor souvenirer från band och sådant, du vet ;) den ligger på Kungsgatan 38-40 :D

2011-01-12 @ 16:25:53
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/
Emilia

Jag fick inte platsen. Det var redan någon som hade tagit den :(

2011-01-12 @ 18:16:42
Anonym

om du är kreativ och så kan du praoa på "Millefiroi" en pärlaffär i linné. där praoade jag i åttan, sjukt bra! jättetrevliga och du får göra roliga saker hela tiden i princip (eller jag fick) pärla massor av smycken som de sålde, lära mig kassan, sortera och plocka upp nya pärlor (de sålde lösvikt) jättebra ställe! kolla där! :) det finns en hemsida, typ millefiori.se, googla annars!

2011-01-13 @ 22:41:06
hanna

praoa hos syrran vettja!

2011-02-07 @ 15:11:42

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: