Tejpad

Snygga ben man har, helt nertejpade. Går som sagt på rehab i gång i veckan nu, men jag får göra ungefär det mesta förutom något med benen, haha. Så nu fram över kommer jag jobba mycket med mage, armar och rygg! Dock blir det inte så mycket träning nu i helgen då min kusin kommer ner och jag vill inte slösa bort den värdefulla tiden jag får med henne på att träna. Men jag har fixar gymkort nu med så efter helgen nu kör jag igång för då finns det ingenting som hindrar mig!

Datum: 2012-04-12 | Klockan: 23:25:30 | Kategori: Allmänt



Emelie

Vad är det du har gjort eftersom du har den fantastiska kinesiska tejpen? :D

2012-04-13 @ 07:56:40
URL: http://youretheone.blogg.se/
Erika

Oj, varför är dom tejpade? Ska det hjälpa mot något eller? :O

2012-04-13 @ 14:54:54
URL: http://erikamikaela.blogg.se/
Anonym

Usch!! Vad tråkigt :/

Det går nog snart över ska du se :D

2012-04-17 @ 15:47:39

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: