Sa någon fredag?!

Waddup people! It's friday, friday! Sjukt efterlängtat, eller vad säger ni?

Som sagt, idag är det fredag, WEHOOO. Man borde vara gladast idag, dock är jag både happy and sad.. Igår spännde jag min tandställning för första gången, aouch. Det värker som jag vet inte vad och jag kan varken äta, tugga eller stänga munnen. Kan knappt borsta tänderna, life is fun. Sen en annan sad thing är att jag hade bestämt att träffa en kompis idag men personen är sjuk.. Var så sjukt taggad men icke. Vi bestämde att kanske träffas i helgen istället eller något, så jag hoppas på det bästa! Annars leker livet som det ska.

Hann inte ta någon outfit bild idag, satte på mig min jumpin direkt när jag klev innanför dörren. Så jag kör på en imorgon, håll utkick! Eller nått.

Men ja, nu ska inte jag sitta här och ordbajsa, haha. Skriver senare om jag får något kul på hjärtat som jag vill dela med mig av. Ha en riktigt och då menar jag riktigt bra fredag alla flickor och pojkar!

Klart och slut från mig! ♥
Datum: 2012-02-03 | Klockan: 16:17:06 | Kategori: Allmänt




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: