Vi ses snart

Hej på er! Helt sjukt att nästan alla hängt kvar här på bloggen!
 
Anledningen till att jag inte bloggar just nu är för att jag gillar inte denna bloggen längre, vill göra en ny och bara börja om på 0. Dock kan jag ingenting om bloggar så det går inget vidare att försöka starta en ny med snygg design osv. Men försöka tvinga syrran att hjälpa mig men hon har alltid fullt upp.. Så ja. Hoppas ni inte tror att jag gör en klassisk Nathalie som inte bloggar för att hon inte orkar. För jag vill blogga, I really do, men först måste jag få ordning på en ny. 
 
Hoppas verklilgen ni fortfarande hänger kvar så ni kan följa med till min andra blogg när den är klar! Ni är bästbästbäst.
 
Ta hand om er! Kram N
 
Datum: 2012-10-16 | Klockan: 19:18:33 | Kategori: Allmänt




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: