SVAR PÅ TAL



1. Vad har du för kamera?
Svar: Nikon D40  

2. Hur lång är du?
Svar: 1.60

3. Vilket är ditt absoluta favoritklädesplagg?
Svar: Tights!

4. Vilket är ditt favoritämne i skolan?
Svar: Idrott

5. hur länge har du spelat handboll?
Svar:7 år :D

6. har du pojkvän?
Svar: Nej..

7. tycker du om att fota eller modella?
Svar: Älskar att vara modell och fota är ju inte helt fel :)

8. Har du gjort "bilden" själv? SKILLAT isåfall, trodde inte du kunde!
Svar: självklart, jag har skills!

9. Ska inte denna ligga på kategori "frågor & svar"?
Svar: Jojomänsan, klirrat nu.

10. Har hört att du har världen bästa syrra, stämmer det?
Svar: Jo men det stämmer, hon har ju även världens bästa lillsyrra ;)

11. Kan du inte lägga upp en video(blogg)?
Svar: Det kanske jag kan i framtiden.

12. Hej! Jag undrar om du gillar att fota och vad du har för kamera? :)
Svar: Hejhej, jag kan inte påstå att jag älskar
att fota men det är kul :) Jag använder mig av Nikon D40.

13. vad önskar du dig i julklapp? :D
Svar:Jag önskar mig en hel del men mest pengar, presentkort med mera :)

14. har du en egen kamera? isf, vad för nån?
Svar:Yes, fortfarande Nikon D40 ;)

15. vad väger du och hur lång är du?
Svar: Jag väger runt 50-51 och är 1.60 lång.

16. har du hållt på med nån annan sport än handboll? varför slutade du isf?
Svar: Jag har hållt på med sacro och dansat men slutade för jag tappade intresset men ångrar mig lite idag.. tycker sånt är jättekul nu!

17. Hur många besökare har du om dan?
Svar: Jag vet inte riktigt men runt 100 tror jag..

18. Plattar du ditt hår?
Svar: Nej det gör jag inte :)

19. Är det tunnt?
Svar: Njaa det kan jag inte påstå, men det är inte tjock heller om man säger så.

20. Har du sparat ut det länge? :D:D kramkram^^
Svar: Sen förra sommaren ungefär ;) Kram.

21. är det inte kul o ha en fotograf som syster? :D hon är ju shiet duktig! :D
Svar: Haha, jag påverkas inte så mycket av det men det är ju kul att använda hennes talang när man vill ha bra kort och så :D

22. Om du fick välja 3 saker att ta med till en öde ö, vad skulle det vara för saker då? :)
Svar: En kompis, Ett hus, och massor med mat!

23. vad tycker du om Ke$ha, Lady Gaga, Miley Cyrus, Usher, Eminem, Katy perry, Justin Bieber Rihanna?
Svar: Ke$ha är väl helt okej, Lady Gaga lika så. Miley Cyrus beter sig lite skumt tycker jag med hennes musik är väl ganska bra. Usher och Eminem är bra. Katy Perry är bra! Justin Bieber & Rihanna är också bra :)

24. hur gammal är du ??
Svar: 14 år

25. Har du och Michaela mycket gemensamt eller är ni motsatser till varandra?
Svar: Motsatser är vi väl inte, vi har en del saker gemensamt :)

26. Hur kom det sig att du började blogga?
Svar: Jag har alltid tyckt att det verkar kul och läser bloggar dagligen så jag tänkte att jag också ville testa på det :)

27. Vilka bloggar följer du?
Svar: Michaelas , Isabelles och ''storbloggarna''

28. Coca Cola/Fanta?
Svar: Fanta!

29. Blond/Brunett?
Svar: Brunett

30. Handboll/Fotboll?
Svar: Handboll såklart!

31. Facebook/Bilddagboken?
Svar: Facebook! :)

32. vad vill du bli när du slutat skolan? :)
Svar: Jag har faktiskt ingen aning..! :o

33. har du egen kamera, och innträsse för fotografering som michaela ?
Svar: Jag har egen kamera och nej jag har inte samma intresse för fotografering som min kära sister.

34. Hur tar du dina dagens outfit bilder? Vilken kamera, hur du ställer den så bilderna blir bra och att hela outfiten får plats på ett snyggt sätt?
Svar: Jag ställer mig faktiskt bara framför kameran och ''poserar'' lite och håller på så till det blir ett helt okej resultat. Nikon D40 tar jag mina outfit bilder med. Skall jag vara helt ärligt så ställer jag inte kameran på ett speciellt sätt.. Jag ställer den på en stol jag har i mitt rum och tar kortet, sen beskär jag bilden i photoshop :)
Datum: 2010-12-02 | Klockan: 16:46:27 | Kategori: Frågor & Svar




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: