5 fakta om moi


Jag har blivit utmanad av 
Ninni att skriva 5 saker om mig själv som jag inte har berättar innan! Sedan ska jag utmana 5 andra också.

- Jag älskar skräckfilmer. Att sitta i ett mörkt rum med en eller flera kompisar och skita ner sig av rädsla, awsume! Ibland ligger jag till och med ensam i min säng och kollar på skräckfilmer, sent på kvällen. Vissa tycker jag är jätteskum som gör det, men konstigt nog gillar jag det.

- När jag var liten hatade jag allt som innehöll kolsyra, jag kunde helt enkelt inte dricka läsk. Drack alltid saft på kalas och liknande. Men nu älskar jag det, yummi!

- Jag har endast åkt tåg ungefär 4 gånger i mitt liv, och alla gånger är när jag ska på handbollscuper ;)

- Jag äter heeela tiden. Och det är inte direkt nyttiga saker heller, måste sluta med det..

- Jag har stor fobi för spindlar och ormar, otäcka små kryp! Usch.


Jag utmanar: Alla som vill ;)

Datum: 2011-04-05 | Klockan: 21:27:35 | Kategori: Om Nathalie



emelie carlsson

svar: haha exakt, byxdressen du köpt vore roligt om du visade på nära håll! Tack! :D

2011-04-06 @ 07:13:59
URL: http://emelieccarlsson.blogg.se/
Anonym

fin bild :)

2011-04-06 @ 15:10:32
URL: http://franceaemelie.blogg.se/
Frida K

åhh nathalie, jag kommer verkligen ihåg din kolsyrefobi eller vad man säger ahhaha så söt! PUSS

2011-04-06 @ 17:06:55
David

En sak:



Jag visste inte vad en blogg var för nåt innan jag hittade en som jag tyckte om i 2010! Ja, 2010! :)



Nr. 2 Nu tycker jag att det är roligt att läsa olika bloggar.

2011-04-06 @ 22:00:29
ida

jag har alltid hatad allt som inhehåller kolsyra och jag gör det fortfarande hehe :)

fin blogg btw!

2011-04-07 @ 16:51:19
URL: http://idaholmbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: