FRÅGOR OCH SVAR

Fick 2 frågor på bloggen som jag inte kunde svara på eftersom det inte fanns någon mailadress eller blogg att skriva svaret på, så bestämde mig för att svara här istället!



Hallå :) var har du köpt/beställt ditt kors halsband?:) skulle vara tacksam för svar! jätte snyggt ;)
Svar: Hej! Jag har köpt det på Glitter! :) Dock har det börjat rosta lite nu.. Ett tips: Undvik vatten! ;)

(Kunde inte kopiera bilden, men frågan är på bilden då min syster håller en cola i handen och ler)

Vart är skinnjackan köpt?:)
Svar: Det är ju min systers jacka så är inte helt säker, men tror den är från MQ, last year :)

Datum: 2011-04-08 | Klockan: 21:00:00 | Kategori: Frågor & Svar



- Elna

Hur har du gjort för att få dit bilden här intill, den där det står "Ja gillar kommentarer!" Var i stillmallen/kodmallen lägger du in den? Tack på förhand! :)

2011-04-10 @ 21:20:28
URL: http://litenlaxmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: