Mår inte jättebra..


Jag just nu, uttråkad typ..

Hallojsan, allt bra med er? Själv har jag mått bättre.. Har ont i magen, huvudet och hela kroppen!.. Så det blev inte träning idag, trist! Hoppas jag inte håller på att bli sjuk bara.. det har jag ingen tid för. Var även hos tandläkaren idag, trodde jag skulle dö. Fick kanske inte det bästa beskedet om man säger så.. men det är inte riktigt bestämt om det skall bli så eller inte. Ni fattar inte alls vad jag snacka om va? Haha, nu var jag lite elak och började snacka om det men tänker inte komma till huvudsaken, det får bli en liten ''överraskning'' ;) Skall iallafall dit någon gång i februari igen så tyvärr så får vi vänta tills dess.. hähä. Hade igentligen inte alls mycket att säga, kände bara för att jag ville skriva av mig lite. Men kvällens planer blir iallafall att ta en kopp varm Obo'y och kolla på film/TV i sängen, mysigt! Sov gott så hörs vi imorgon! :)

Datum: 2011-01-11 | Klockan: 21:29:45 | Kategori: Allmänt



Emilia

Tandsmycke??!!

2011-01-11 @ 22:57:39

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: