Min syster är knäpp


Jag och kära syster som gärna är med på kort!

Dom goda plättisarna!

Michaela äter lite konstigt, men det är bara för att hon är konstig :)

Hej bloggläsare! Inget uppdate igår, ber om ursäkt för det. Jag åkte nämligen till stan direkt efter skolan med några kompisar och sen gick vi på handbolls VM, sjukt kul var det och grattis Sverige till vinsten! Men kom dock hem runt halv 11 så jag fann ingen tid till att blogga men här har ni mig igen.

Gissa vad jag gjorde när jag kom hem idag? Jo, jag ställde mig och gjorde plättar till mig och min syster, kände för att vara en snäll lillasyster idag ;) Fast det blev lite matkrig i slutet.. Hon bara började kasta en plätt på mig?! Hon är helt galen.. men jag kastade en i hennes hår då, haha! Iallafall, ikväll så blir det filmkväll med mina buddys, kommer bli kanoners! Och vet ni? Gissa vad som händer imorgon. Jooo, jag fyller 15 år!! ohyeah, längtar grymt mycket :D men nu måste jag göra lite läxa, tråååkigt.. men det måste ju göras så vi hörs sen, kramar! ♥

Datum: 2011-01-14 | Klockan: 15:27:49 | Kategori: Allmänt



MICHAELA D

Du är knäpp

2011-01-14 @ 15:34:43
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Frida J

Hahah, var snygg Michaela va på bilden:)

2011-01-14 @ 20:54:55
URL: http://fridajens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: