Dålig dag?..




Min medalj! Pokalen är i vårat klubbhus så kan tyvärr inte visa den ;)

Tjingeling. Kom precis hem från Bua-cup, kan man säga att vi hade en dålig dag kanske?.. Förlora första matchen med 1 en boll!! Andra matchen förlorade vi med 2 bollar, sista vann vi. Sen efter den matchen skulle vi tydligen spela mot det laget vi vann mot, igen? Dock förlorade vi den med 2 bollar.. Men dem 2 sista matcherna spelade vi hyfsat bra. Dem 2 första var väl, njaa.. Inte lika bra. Vi kom på delad 3dje plats, av 4 lag. Haha!.. Men vi fick iallafall en liten medalj sak och en fin pokal ;)

Är helt slut, ligger nu i sängen och darrar.. Och då kanske ni tänker ''Darrar? Varför då?'' Jo det ska jag svara på. Tror jag tog en liten överdos av min astmamedicin. Skit jobbigt! Har även jätteont i min höft, men bara på höger sida. :( Haha, gud vad jag ligger och tycker synd om mig själv..! Ska iallafall käka nu och sen lägga mig död i soffan och äta mig tjock. Ha en fortsatt grym lördagskväll! :)

Datum: 2011-03-12 | Klockan: 21:01:39 | Kategori: Handbollen



David

Grattis!

2011-03-12 @ 22:24:54

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: