Godmorgon!



Jag just nu, pigg och glad! Skola here I come..

Godmorgon alla solstrålar. Ber så fruktansvärt mycket om ursäkt för inget bloggande på 1 vecka?! Vet inte riktigt vad det är med mig, jag sitter nästan aldrig vid datorn längre känns det som.. Sitter endast via mobilen på facebook osv. Men kom på att jag kan ju mobilblogga! Dock vet jag inte riktigt numret och sånt men ska kolla upp det nu och hoppas på att jag hittar det, för isåfall kommer jag alltid kunna blogga via mobilen när jag inte hemma som tillexempel från cupen jag ska till i helgen. Great!

Idag har jag världens goaste dag! Börjar 20 i 11 och slutar 5 i 12, kan det bli bättre än så? Har endast en lektion, skööööööönt. Så får se vad jag hittar på idag, tänkte gå på bio men alla är ju upptagna?! Antingen är det: Jag ska på bio på fredag eller jag har träning osvosv.. Men jag lyckas nog fixa någon ändå! ;)

Ha en toppendag så hörs vi senare, kram! :)

Datum: 2011-03-23 | Klockan: 09:57:46 | Kategori: Allmänt



David

Har du verkligen skrivit ett nytt inlägg????

jag.....svimmar.... :)

2011-03-23 @ 15:35:09
Anonym

du är söttttttt

2011-05-29 @ 20:18:44

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: