God peeing on us..



Okej, vad är det som håller på att hända med Sverige?! Först är det 6 månader vinter, sen växlar det mellan solsken och plusgrader till regn och slask?.. Just nu känns det inte som om det kommer bli någon riktig sommar. Kommer vara en såndär sommar som växlar mellan vår/höst. Ni vet lite sol men ändå blåsigt/små kallt.

Blir alltid på så bra humör när man stiger upp på morgonen och märker att idag är det vårväder. Skinnjacka, tygskor och solbrillz på! Man känner verkligen yes sommar är på gång, men inte då. Nästa dag är det antingen regn eller så kommer det snö? Har ni tänkt på det, det kommer snö men det försvinner alltid dagen efter eller mitt på dagen. Är det inte lite onödigt att det ens snöar då?..

Tror att vädergudarna fått fnatt, allt är helt upp och ner. Minns hur jag verkligen längtade efter vinter i höstas men nu, snälla försvinn.. Ge mig solsken och brunbrända ben!

Usch och fy, vad deprimerad jag blir! Tur att jag snart ska iväg på handbollsmatch på man slipper se detta kassa väder.

Så vad säger ni? Sommar eller detta?

Datum: 2011-03-31 | Klockan: 17:29:44 | Kategori: Allmänt



Cornelia

jag vill ha sommar!!! nuuuuuuu :) <3

2011-03-31 @ 18:19:30
lovisakarlsson - fotograf

jätte bra blogg, den är asbra!

2011-03-31 @ 19:31:20
URL: http://looviisasfoton.blogg.se/
David

Du får mer solsken än vafd vi får här. Jag lovar dig! Lycka till med tandställningen! Glöm inte att le!!:)

2011-03-31 @ 22:31:05

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: