Arg


Haha, jag tidigare idag, humöret just nu, helt tvärtom.

Hej bloggen. Är inte på toppen humör just nu.. Därför har jag inte jättelust att blogga men skriver ett litet inlägg ändå.

Tränade precis med laget på hälsans hus, känns supergott efteråt! Imorgon ska jag vara i skolan och direkt efter drar jag och några kompisar in till Göteborg-Liseberg för att kolla på konsert. Kommer säkert bli 1 eller kanske 2 mobilinlägg den kvällen, beror på om jag orkar/kommer ihåg. Kommer säkert ha glömt bort helt eftersom jag kommer lyssna på musik och ha alla tiders! Men något blir det nog.

Och vem vet, jag kanske träffar på någon läsare där? Är det någon som ska på Veronica Maggio? :)

Nu ska jag hopp in i duschen, ha det gott kära läsare ♥

Datum: 2011-05-19 | Klockan: 20:15:25 | Kategori: Allmänt




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: