tjenare grisen här!  Jag och Nathalie ligg...

img_3977 (MMS)

tjenare grisen här!  Jag och Nathalie ligger just nu i min säng. Eftersom det regnar ute och alla våra kompisar är "uppbokade" så ska vi snart kolla på någon bra film, mys!  Puss och kram.  Nathalie glöm inte att du är bäst jag älskar dig. Längtar till sommarlovet! Tjejen är fantasktisk!..

Datum: 2011-05-28 | Klockan: 21:36:46 | Kategori: Allmänt



David

Hjälp! hahahaha

2011-05-28 @ 22:14:34
Photosbysk-

Hej!



Det skulle vara roligt om du var med i min bloggtävling. Gå bara in på min blogg och anmäl dig. Sen skriver du i din blogg att du är med. Gå in och läs mer på www.photosbysk.blogg.se! Tack på förhand!

2011-05-28 @ 22:36:04
URL: http://photosbysk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: