Just turn the page and try something new


Bild lånad utav: Sebastian Skarp

Jag har nu bestämt mig för att testa mina vingar och gå vidare i handbollen. Lämnade Mölndal i måndags och har nu gått över till Sävehof. Detta kan nog varit det jobbigaste jag gjort, men jag känner att detta är det bästa för mig just nu. 

Ögonen var då inte torra när jag sa hejdå till alla i Mölndal, det var väldigt känsligt att se dem gråta. Då känner man att man faktiskt betyder en hel del för dem och att dem verkligen kommer att sakna mig. Hatar att se när folk gråter, speciellt när man vet att det är en själv som gjort dem så ledsna. Jag kände mig riktigt elak, men jag menar, jag kan inte stanna någonstans bara för någon annans skull. Jag måste börja tänka lite på mig själv också. Och det är inte så att jag kommer sluta kontakta dem osv, aldrig i livet!

Tack för dessa 2 underbara år tillsammans, ni är och kommer alltid att vara bäst för mig ♥

Datum: 2011-05-26 | Klockan: 16:15:06 | Kategori: Allmänt



Sebastian Skarp

Min bild! (Du får gärna använda den, men länka gärna) :)

2011-05-26 @ 16:50:44
URL: http://fotoskarp.blogg.se/
Olivia

Jag tror det är bra för dig du är duktig! ;)

Vi ses snart på planen igen ;)

2011-05-26 @ 17:22:03
URL: http://oliviasfoton.blogg.se/
TINA

Alltid jobbist att sluta när man trivs.Mölndal har tagit dig dit du är nu. Sävehof får ta vid och lära dig ännu mer. kram och lycka till!

2011-05-26 @ 21:48:20
emmie

Bytte faktiskt också lag själv för bara någon vecka sedan. Dock fick jag en helt annan reaktion av mina gamla lagkamrater ''/



Lycka till i sävehof iaf! :D

2011-05-26 @ 22:19:18
URL: http://emmieniemela.devote.se
Emilia

Hejsan! Jag heter Emilia, är lika gammal som dej och spelar också handboll :) Jag spelar i Skå IK, och det roliga är att vi (skå) mötte er (mölndals) i katrineholm cup! Lite kul att hitta din blogg, självklart fattar jag om du inte kommer ihåg mig, med du kanske minns att ni mötte oss. Det var en bra match och ni var duktiga! :D



Lång kommentar och så men ah, lycka till i sävehof iaf :)

2011-06-28 @ 23:17:46
URL: http://eomilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: