Been there, done that

Är det någon mer än jag som är sjukt trött på alla dessa statusuppdateringar?! Får snart frispel. Inte för att vara sån men jag trodde inte man ''gjorde så längre'', om ni fattar vad jag menar? Det är sånt man gjorde för några år sedan, iallafall jag och mina budds. Åh, blir så sur, haha. Förlåt om det är någon som läser detta som gör det men sluta vara så like-kåta, please. Här är några fula exempel som uppstår på facebook, dagligen.






Haha, den sista var en facerape jag blev utsatt för!

Men ni fattar vinkeln? Vet inte vad ni tycker men jag blir så trött på sånt här. Gilla hit och gilla dit, usch nej. So 2009, been there, done that! ;)
Datum: 2012-02-03 | Klockan: 19:33:09 | Kategori: Allmänt



Lovisa

Men den västa av dom måste väl ändå vara "gilla min profilbild på betygssätter jag dig på skala 1-10" UUUUSCH!

2012-02-03 @ 22:20:08
URL: http://lllovisaas.blogg.se/
Erika

Sedan är det irriterande med "om du inte kopierar detta dör du" följt med "jag har tråkigt :)" Att kopiera ett statusmeddelande gör väl inte att allt blir roligt sedan? ^^

2012-02-07 @ 20:10:39

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: