Nothing can break me now.

Hallo! Hoppas allt är bra med er! Själv har jag grymt ont i huvudet, har haft det sen igår och det går inte över och tabletter funkar inte. Åhhh. Och nu har jag ont i magen också... Men ingenting kan få mig på dåligt humör just nu, känner bara ett lyckorus i hela kroppen! Dock måste jag plugga massa läxor jag har till nästa vecka, för jag är ju inte hemma i helgen. För ikväll klockan 18:00 åker jag till Västerås och spelar USM steg 4, WIHOO! Är peppad nu, vill verkligen till steg 5, hade varit så coolt! Men lyckoruset beror mest på.....
Mitt fina lag! Går ju i sävehof nu, stormtrivs!


Början på något nytt och det känns så fruktansvärt bra!

Nu ska jag gå och packa lite och vänta på att Hanna ska komma. Får se om jag hinner/orkar/kan lägga in inlägg via mobilen i helgen. Annars hörs vi på måndag, möjligtvis på söndagkväll. Ha det bäst ♥
Datum: 2012-01-27 | Klockan: 13:33:19 | Kategori: Allmänt




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: