MUSSE

Hej bloggen! 
 
Imorse började jag dagen med en löprunda, dock har jag fortfarande problem med mina ben så det gick väl inte jättebra men det är alltid skönt att röra på sig! Jag förvånade mig själv faktiskt, brukar aldrig bara gå ut och springa sådär vid 9 på en lördagsmorgon, haha börjar nog bli sjuk eller något! 
 
Nu ska jag iallafall vara med bästi och senare ikväll sover jag hos Minna då vi ska till en marknad imorgon och sälja saker. Förhoppningsvis får vi in lite cash! Igår gick jag förresten runt i stan och lämnade in cv till olika klädaffärer cuz I need a jobb med ska jag vara ärlig så tror jag inte jag kommer få jobb någonstans... ÅH!
 
Hoppas ni får en fin fortsatt lördag! ♥

Datum: 2012-07-14 | Klockan: 14:38:41 | Kategori: Outfit



Anonym

Snyggt linne bästa Nathalia

2012-07-14 @ 18:31:40

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: