Nattinatt

Var hos tandläkaren tidigare idag för att spänna min tandställning, fick inte bästa nyheten. Det visade sig att att jag måste sätta in tandställning i underkäken redan om ungefär 2 månader?! Är så förbannad, satans bananer! Dom sa att jag skulle sätta in den sista halvåret (ska ha tandställning ca 2 år) så hittar dom ett litet fel och sedär, efter 5 månader åker den in istället. Men som man säger, ska man vara fin får man lida pin.

Pågrund av smärta i både mun och huvud, hosta + lite halsont får jag se om jag orkar röra mig mot skolan imorgon. Har ändå bara en så kallad "vi-dag" så missar ingenting.. Men vi får se imorgon bitti!

Sov gott alla people out there! / N

Datum: 2012-03-29 | Klockan: 23:36:34 | Kategori: Allmänt




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: